Focus RS

Focus RS
Konfigurátor További információk...
BIZTONSÁG, VÉDELEM
Dinamikus nyomatékvektor szabályozással kiegészített összkerékmeghajtás (mely változtatja az első és hátsó kerekek illetve az oldalak közötti nyomaték elosztását)
Első és hátsó tárcsafékek egyedi RS féknyergekkel
Elektronikus Fékasszisztens
ABS+ESP+Visszagurulásgátló
Első légzsák a vezető -és utasoldalon
Függönylégzsákok az első és hátsó ülésekhez
Első oldallégzsákok
Távirányítós központi zár
Immobiliser
Keréknyomás figyelő rendszer (TPMS)
Kerékőr
Térérzékelős riasztóberendezés, kettős központi zár

FUNKCIONALITÁS, KÉNYELEM, AUDIÓ ÉS KOMMUNIKÁCIÓS RENDSZEREK
Négy vezetési üzemmód - Normal, Sport, Verseny, Drift
Rajtautomatika
FordPower kulcsnélküli indítórendszer 1 távirányítóval
Elektronikus szervokormány
FordEasyFuel tanksapka nélküli üzemanyagbetöltő nyílás
3 hátsó fejtámla
Hátsó üléspad 60/40 arányban osztva
Elektromos első és hátsó ablakemelők automata funkcióval a vezető és utas oldalon, globálzár - központi zárral csukható ablakok
Fűthető hátsó ablak
"Egyedi RS színes TFT kijelző a kormánykerék mögött,
külön kijelzőn a turbónyomás- olajnyomás- és olajhőmérsélet mérő"
Elektromosan állítható, fűthető külső visszapillantó tükrök integrált irányjelzővel
Első RS ködfényszórók
Start/Stop indítórendszer
Kétzónás elektromos automata klímaberendezés
"Adaptív Bi-Xenon fényszórók
-Fényszórómosó berendezés
-LED-es nappali menetfény LED hátsó lámpákkal
- Automata fényszórómagasság állítás
- Automata fényszóróvezérlés
- Automatikus esőérzékelő ablaktörlők
- Hazakísérőfény
- Automatikusan elsötétülő belső tükör"
"ICE csomag 31 - Sony hangrendszer
- CD lejátszás, Duál AM/FM rádió, DAB, 2x USB bemenet
- 8"" érintőképernyős kijelző a középkonzolon,
- 9 Sony hangszóró
- SYNC 3- hangvezérlő rendszer, Vészhelyzeti Asszisztens, Bluetooth
- Kormányról vezérelhető audiorendszer"
Hátsó LED ködlámpa


BELSŐ KIALAKÍTÁS

Prémium középkonzol - 12V-os csatlakozó, tárolórekesz 12V-os csatlakozóval, USB, csúsztatható műbőr könyöktámasz
Egyedi RS 3-küllős bőr, lapított kormánykerék
Egyedi RS bőr sebességváltó gomb
Egyedi RS könnyűfém pedálok
Vezető- és utasoldali napellenző megvilágított sminktükörrel
Csomagtér takaró
Első és hátsó olvasólámpák - LED
Felső konzol - napszemüveg tartó, egy színű belső LED hangulatfény
Első küszöbvédő 'RS' logóval
Bőr/szövet kárpit
"RS egyedi Recaro sport első ülések
-4 irányban (előre/hátra/fel/le) manuálisan állítható vezető- és első utasülés"
Első és hátsó szőnyegek - fekete


KÜLSŐ MEGJELENÉS

Egyedi RS első, hátsó lökhárító speciális kialakítású hűtőráccsal
Egyedi kialakítású ködlámpa keret
Egyedi RS sport kipufogó és kipufogódob
Sport oldalspoilerek (színrefújt)
Egyedi RS hátsó spoiler (felső féklámpával)
Keréktárcsa
19" (8x19") Silver könnyűfémkerék 235/35 R19 (RS)gumikkal (Michelin Pilot Super Sport)

Az új Ford Focus RS 12 125 000 Ft-tól

350 LE, 266 km/óra csúcssebesség és 1 g oldalirányú gyorsulás.

A 2,3 literes EcoBoost motorral hajtott új Focus RS meggyőző teljesítményt nyújt.

Erejét egy sor speciális műszaki megoldásnak köszönheti. Ilyen például az összkerékhajtás, az indításvezérlés és a választható üzemmódok alkalmazása, hogy tökéletesen illeszkedjen az Ön vezetési stílusához.

A külseje és a stílusa pedig önmagáért beszél...

Kanyarban is az élen jár

1205107478562

Gyorsítás kanyarodás közben? Nem probléma! A Ford Performance összkerékhajtás (AWD) dinamikus nyomatékelosztó rendszere több mint 1g oldalirányú gyorsulást tesz lehetővé. Ráadásul úgy, hogy közben az autó valósággal rátapad az útra, így végig pontosan irányítható marad.

A rendszer az Elektromos vezérlésű ikerkuplunggal elősegíti a motor nyomatékának a kiegyenlítődését az első kerekek között az útfelület és a vezetési körülmények függvényében. Így ez az intelligens technológia lehetővé teszi a versenypályákon megszokott, sportos kanyarodást.

Az út változhat, de az élmény marad

1205107479130

Az új Focus RS vezetési és kezelési tulajdonságait könnyedén a saját igényeihez igazíthatja, mindegy, hogy közúton vagy versenypályán szeretné használni. Egyetlen mozdulat, és válthat a Normál, a Sport és a Verseny (Track) üzemmódok között. Az üzemmódok szabályozzák az összkerékhajtást, a Lengéscsillapítót, az Elektronikus menetstabilizálót és az ABS rendszert, a kormány és a motor reakcióit, de még a motor hangját is! Ha versenypályán vezet, beállíthatja a Drift üzemmódot, amelyben a nyomatékelosztás segít, hogy igazán sportosan kanyarodhassunk.

Nézze meg a videót

A vezetési stílushoz alkalmazkodó felfüggesztés

1205107477802

A modern, eddig versenyautóknál alkalmazott, keményebb Öhlins Tenneco felfüggesztésnek köszönhetően a Focus RS mindig könnyen irányítható. Ez a megoldás nemcsak az úttartást és a kezelhetőséget javítja, hanem a tapadást is erősíti, így az autó kormányozhatóbb, Ön pedig jobban „érzi az utat”. Versenypályán a kétféle üzemmódban is üzemeltethető lengéscsillapítónak köszönhetően akár még keményebb beállítást is megadhat, így még bátrabban léphet rá a gázpedálra.

Recaro versenyülések

1205107480994

Már ránézésre is látszik, hogy a Focus RS nem akármilyen teljesítményre képes. Sokat sejttetnek a például a Recaro sportülések is. Ergonomikus kialakítás, az összetéveszthetetlen RS jelzés és a Nitrous Blue színű díszítések – rögtön látszik, hogy ez egy különleges autó. De ezek az ülések nemcsak jól mutatnak, hasznosak is: az oldalpárnák kényelmesen és biztonságosan megtartják a benne ülőt. Az extraként elérhető RS Recaro kagylóülés pedig eredeti mikroszálas szövetpaneleivel igazi versenyautós érzést biztosít.

Erős testben erős szív

1205107474921

A 2,3 literes EcoBoost motor forradalmi technológiája közvetlen befecskendezést, ikerfüggetlen, variálható vezérműtengelyi időzítést, valamint ikerturbó-feltöltést tartalmaz.

A motort kifejezetten az új Focus RS modellhez kalibrálták, az eredmény nem is maradt el: 350 LE csúcsteljesítmény és 440 Nm maximális nyomaték (túltöltéssel 470 Nm).

Alacsony fordulatszám mellett is kiváló reakcióképesség és ülésbe szegező gyorsulás középtartományban is. Ez a motor az autózás szerelmeseinek készült.

Nézze meg a videót